Informacije o projektu
NASLOV PROJEKTA: Mediteranska dieta – blagovna znamka za ljudi
Akronim: MD.net
Trajanje: 1.2.2018 - 31.1.2022
Projekt naslavlja probleme trenutno zanemarjenih in nerazvitih možnosti mediteranske diete (MD).
MD je sestavni del sredozemske identitete, vpisane na UNESCO seznam nematerialne kulturne dediščine in vključuje niz spretnosti, znanj, obredov, simbolov in tradicij povezanih s kulturami, pokrajino, življenjskim slogom, načinom dela (pridelki, trgatev, ribištvo, živinoreja, konzerviranje, predelavo, kuhanje, delitev in poraba živil) in katero zaznamuje tudi močna industrija.
Splošni cilj projekta je prepoznati mediteransko dieto (MD) kot priložnost za pametno gospodarsko rast oddaljenih podeželskih območij. Cilj bo dosežen s povečevanjem znanja, transnacionalnim povezovanjem v mreže, izvajanem pilotnih aktivnosti (izobraževanje, blagovno znamko, inovacije), prenosom znanja in izkušen pridobljenih v sklopu treh pilotov v druge regije in s kapitalizacijo rezultatov projekta na strateško raven po letu 2020.
Projekt bo okrepil raziskovanje MD v skladu z UNESCO-vo Mednarodno konvencijo o prehrani, ki bo združeval celovite MD koncepte z inovativnimi orodji. Uporabili se bodo tradicionalni in inovativni ukrepi (kot sodelovalno gospodarstvo), ki bo s povezovanjem med deležniki na osnovi 4-spiralnega pristopa (gospodarstvo, lokalna skupnost, univerza, ljudje) dvignili zavedanje o MD ekonomiji na nove ravni kakovosti.
Partnerji:
- Regija Campania
- Univerza Algarve
- Razvojna agencija Split
- Regija Kreta
- Univerza Mostar -Fakulteta za Kmetijstvo in Agro-tehnologijo
- Fundacija Mediteranska dieta
- Gospodarska zbornica Sevilla
- Regija Emilia Romagna
- E-zavod
- Komite za Euromediteranska partnerstva
- Združenje Albaninskih Občin
- Katalonska vlada - Ministrstvo za Kmetijstvo, živinorejo, ribištvo in hrano
- Troodos razvojna agencija, Cyprus
Projekt je sofinanciran iz sredstev Evropskega sklada za regionalni razvoj.