Informacije o projektu
NASLOV PROJEKTA: PHILOXENIA PLUS
SPLETNA STRAN: http://www.philoxeniaplus.eu/
VODILNI PARTNER: Local Employability (LOC.EM.), Grčija
PROJEKTNI PARTNERJI:
-
E-ZAVOD (Slovenija)
-
Larnaca Development Agency (ANETEL - Ciper)
-
Eurokom Association , Gerace, (Italija)
-
Province de TERUEL - Région Aragon (Španija)
-
Collectif Ville Campagne (Francija)
-
Commercial and Industrial Chamber of Gers (Francija)
Ozadje in namen projekta
OZADJE PROJEKTA:
Območja v mediteranskih državah, ki imajo podeželski karakter in so oddaljena od morja in nimajo možnosti za razvoj turizma, zato gospodarstvo na teh območjih temelji predvsem na kmetijskih dejavnostih, kar v današnjih časih ne prinaša gospodarskega napredka. Ruralna območja na področju Mediterana so podvržena velikim demografskim spremembam, predvsem na področju populacije in izseljevanju. Da bi se izognili negativnim posledicam potrebujejo ta področja podporo lokalnih predstavnikov.
Nekatere evropske regije so že uvedle eksperimentalne in inovativne strategije (politike), ki želijo:
-
Sprejeti in zadržati novo populacijo (ki prinaša nova znanja, delovna mesta, gospodarski
razvoj); -
Promovirati lokalne izdelke (uporaba oprijemljivih in neoprijemljivih izdelkov).
Za nadaljevanje izvajanja teh politik je potrebno dandanes izkoristiti ter deliti izkušnje in
dobre prakse udeležencev prejšnji projektov MED programa.
NAMEN PROJEKTA:
Glavni namen projekta je izkoristiti izkušnje projektnih partnerjev ter uporabiti metode in dobre prakse preteklih MED projektov, kot so:
- Metodološka podpora lokalnim akterjem in nacionalnim strategijam;
- Pomoč pri vzpostavljanju novih gospodarskih dejavnosti ter inovacijskih aktivnosti, ki ustvarjajo nova delovna mesta ter promovirajo lokalne izdelke in storitve.
- Ustvarjanje priložnosti za srečanja med deležniki, ki se ukvarjajo s podobnimi temami.
- Pripraviti osnovne principe in načela, ki bodo osnovni temelji bodočega združenja, odgovornega za promocijo politik privabljanja / priseljevanja ljudi na podeželska območja.
CILJI PROJEKTA:
- Lokalnim akterjem omogočiti dostop do metodoloških virov o politikah priseljevanja in privabljanja ljudi na podeželska območja.
- Ustvarjati priložnosti za srečanja akterjev na tem področju in izmenjavo dobrih praks (sedem primerov dobrih praks, ki izhajajo iz devetih projektov).
- Kolektiven razvoj metod in praks, ki omogočajo rast in razvoj lokalnih razvojnih politik glede promocije lokalnih izdelkov in storitev ter pospeševanje priseljevanja.
- Inovativna in eksperimentalna orodja, ki promovirajo lokalne izdelke in storitve ter integracijo novih priseljencev na podlagi IKT orodij.
- Pripraviti osnovna načela, na katerih bodo postavljeni temelji prihodnjega povezovanja, odgovornega za promocijo politik, da bi z njimi pritegnili priseljevanje ljudi na podeželska območja.
GLAVNE AKTIVNOSTI PROJEKTA:
-
Priprava osnovnih principov in načel evropske listine o politikah spodbujanja priseljevanja na podeželje;
-
Priprava akcijskih načrtov;
-
Izmenjava izkušenj in dobrih praks;
-
Informiranje in obveščanje.
PRIČAKOVANI REZULTATI:
- Ustvariti povezavo za promoviranje politike priseljevanja v ruralna (podeželska) območja;
- Prepoznati glavne akterje teh politik;
- Oceniti, katere so najboljše prakse in izvesti študijo izvedljivosti teh praks;
- Priprava metodološkega vodnika;
- Listina o ustanovitvi evropskega združenja, ki se ukvarja s promocijo politik priseljevanja v ruralna (podeželska) področja.